Nuffnang

Friday, April 10, 2009

~ Dinner with INSEPians ~



Nite

Malam nie aku ada dinner dengan INSEPians....best sangat dapat jumpa semula setelah sekian lama kami tak jumpa. Al Maklumla masing-masing busy keja, so this time semua dapat jumpa, even tak semua dapat datang tapi tak apa lah, perhaps next time leh gather lagi ramai-ramai. InsyaALLAH. So malam nie aku and Fiza belanja kawan-kawan semua. Memang puas hati la. Makan ja apa nak. Kami akan order. Maaf ya kawan-kawan andai ada yang terkurang tue ya. Next host kita order lagi banyak yaa.. Khabarnya Luqman lak lepas nie. Yeehaaa~~ Leh la makan ikan siakap..yummmmyyy!!

Antara topik di meja td:
1. Kawen, Tunang. The details is - baju tunang, barangan hantaran, tarikh nak
tunang, bila majlis kahwinnya.
2. Pasal business. The details - Buss cacing, buss cili and buss lintah.
3. Kisah rumah fara di masuk orang - Details by Fara.
4. Saba putus cinta - Memang sedey after so many years, end up dengan clash. Scaarry~~
5. New car. Details - Fara, Etun, Fiza dah ada SAGA BLM with diff color. Aku?
6. KPLI - Ada juga aku dengar sikit-sikit tadi.
7. Part yang paling best, ada la juga orang yang kami duk gossip...hehe..biasalah bila dh semua berjumpa, ada la kisahnya, ada la storynya...hehehe..Ampun yaa..
8. Luqman jadi cikgu - Waa...cikgu KH and BI. GTO (^_^)
9. Etun training di Singapore - She is the 1st one once keja, leh pi training ke luar negara. Singapore tuee...katanya tak best. Maybe coz dia p untuk training, if untuk jalan-jalan sure best gila!!
10. Diet - Aku kena kuruskan badan. Thats most important things I have to do right now. Adeii..

So far memang best malam nie. Then tetiba phone aku berbunyi. Ada 1 sms masuk. from Dara Pujaan. Katanya "Aku ada kat Chillis nie". Terus aku call. Baru nak pilih menu katanya..wallaaawei..dating...best2...all the best my dear fren. Doakan aku juga yaa..

Aku nak cont edit pict sket...Layaaann.........

No comments: