Nuffnang

Saturday, April 25, 2009

~ Makhluk asing dalam bilik ~

HI all,

Sejak dua menjak ini, aku tidak keseorangan di dalam bilik yang comel itu. Setiap hari aku dapat merasakan ada saja "makhluk" yang wujud dalam bilik aku. Seems something can see me. Tapi apa ya? Perasaan aku selalu bertukar tika datang perasaan ini. Bulu roma aku akan naik tatkala aku terperasankan makhluk ini. Kenapalah ianya wujud dalam bilik aku yang comel ini.



Until now, it disappear already, i just waiting for the next mushrooms in this cutest cubicle of mine. (",)

7 comments:

z@ti said...

amende tu weh? geli sey

Yani said...

cendawan butang..eh silap..cendawan payongg...haha..membiak subur dlm bilik aku..

z@ti said...

hahah..gilo..tp comel gak..xyah nak hias2 dah bilik ko. ader cendawan payung ni kira satu bonus la.

kakyong said...

nak jadik penternak cendawan pulak ka?

Yani said...

Hahahaa....mmg comel...time baru nak membesar comel la..bila dh kematian menjelma...burooks....heeii...aku nak buang pun geli...

Kekda..haha...dlm bilik comel nie pun leh buat bizz...100g = rm10. leh?

anneweeza said...

eeeeeeeeeee.........
bole plak tumbuh kat situuuuuu :O

Yani said...

Anne..tue laa..tatau camno..maybe coz bilik yani sejuk kot..hehe