Nuffnang

Friday, August 21, 2009

~ Adik kecik dalam spin washing machine ~

Haddoiiii! Penat la aku. Today is Friday, thus aku pulun cabut balik awal dari opis nak cuci baju. Ala baju aku untuk 3 hari punya la. Oleh kerana washing machine umah nie manual, so semuanya kena buat sendiri la. Part tue tak po. Tapi aku yang memang malas nie, aku akan on ja air then aku akan biar baju-baju aku putar. Aku duk ralit ym tak sedar air dh penuh. Bongek la! Spentot sapa lak nie dalam spinner nie? Aku sekeh gak orang yang tak reti guna penutup spin nie. Kenkadang aku tak guna gaks. Hehehe. Thus air dari sebelah dah ke spinner. Hadooi! Spentot nie la. Spoil! Aiq tak jalan! Then air melimpah kat dapur. Nasib baik tak banyak. Tapi banyak gak la. Adoii!! Skit jiwa aku dengan facilities kat umah nie. Naikkk gila! Camno aku nak tatik adik nie. Memang aku confirm nie bukan spentot aku hoccay! Adoiiii!!! Pening!!

3 comments:

L3N said...
This comment has been removed by the author.
L3N said...

ahhahaha entri u agak lucah cik yunap..
u kena wat rules kat rumah tu...lekat sbijik bio dorg terasa...tunjukkan belang mu

Yani said...

Cik Lulupisko,
i bukan nak berniat lucah di sini. Tapi i amat geram! i yakin, tue bukan spentot i coz i tak mengalami sebarang kehilangan spentot! Hahaha. Kalau itew spentot i sekalipun, i takkan mengaku! Walla!!!!