Nuffnang

Thursday, August 6, 2009

~ Boring ~

Hampeh Intan! Dah la call aku tetengah aku bekerja. Then tanya pasal KCN XXXX laks. Haha. Then tanya pasal blog aku. mumuyani..mumuntahh..bongek la hang nie. Aku sidekick gang satgi. Raya tahun depan kalau aku terlebey layan hubby hang, jangan nak marah aku hoccay!! Aku nak bagi pembalasan yang kijammmm!!! Frankly, thanks for calling me. Aku nak call hang? Al-maklumlah. boss kat belakang beb. Payah nak menyerupai bergayutan di pokoks. Thanks call aku. Syok buat lawak. Tapi sepertimana aku cakap tadi, aku ada etika di office, thus aku taleh lebey-lebey. Time aku kat umah la hang call, leh gelak tak ingat dunia. Pasal baju akad nikah, silalah usahakan ya. Aku dh plan dh nak pakai sexy mexy on ur wedding. Let others focus on me. Bigggg sportlight plsss...Hahaha. Intan toek hang cakap blog aku boring. Kurang pict. Toek!!

OK la. Aku dah beli makanan bebuka td. Together gether with Miss Zai. Thank coz tumpangkan lagi today. Sok kita enjoy. Legakan sakit di hati dengan shopping! Opps.. window shoping kot. Untuk aku la..Miss Zai sure ada agenda in her's mind. Hati aku berasa sakit menerima kiriman sms dari Tawau, dengan bangganya menyatakan dia sedang makan. Berbuka lebeh awal dari kami di Bandar Kulim ini. Ohhh..Siap la you cik Lulup. Nanti time sahur, you naik gila baca sms i nanti. Watch out!!!

Selamat berbuka kepada mereka yang berpuasa Nisfu Sya'ban hari nie ya. Semoga seumpama pahala kita mengerjakan puasa hari ini diterima-NYA. InsyaALLAH.

2 comments:

L3N said...

eleh...xyahla cik yunik....setakat sahur tuh xdek sapa yg slera nk makan...ntah2 time tuh i dh tdo mati dah....xyahla u nk jeleskan org time sahur.i rasa sopo2 pon x jeles u nk kalo bab sahur...ntah u bangun bersahur k x...

Yani said...

Kuang asam cik lulupiko toek. Alamak, sedey la i sahur this time. Cik Ido..eh silap Puan Ido dh tadak. so sapa nak makan ngan i. huuhuhuhu. tp cik lulutobiko, sahur kan bagus. kihkhikih. u jgn malas nak bangun la. bangun then wait sampai i sahur. waiting for my sms. ohyes!