Nuffnang

Saturday, August 1, 2009

~ Insafi diri ini ~

Assalamualaikum all,

Aku nak share with all about this song. Lyric nya sungguh menyentuh hati, menyentuh keimanan aku. Aku takut sebenarnya. Bagaimanalah kematian aku. Aku berdoa aku, kau dan dia akan mati dalam keadaan yang bersedia dan keadaan di mana kita sempat memohon ampun dan maaf dari semua pihak. Aku terlalu banyak berdosa. Nak aku listkan? Ehh..jangan. Biar aku yang tau. But sometimes aku revealed jugak. Hahaha!!

Izinkan ku ucap kata taubat
Sebelum Kau memanggilku
Kembali pada-Mu, menutup waktuku

Izinkan ku serukan nama-Mu
Sebelum nyawa dalam tubuhku
Kau ambil, kembali pada-MU

Karna ku tahu, hanyalah pada diri-Mu
Tempatku mengadu, tempatku mengeluh
Di dalam do'aku

Dan demi nafas yang telah kau hembuskan dalam kehidupanku
Ku berjanji, ku akan menjadi yang terbaik
Menjalankan segala perintah-Mu, menjauhi segala larangan-Mu
Adalah sebaris do'a ku untuk-Mu
lyrics from ALLYRICS.NET

Song by: Ungu
Title: Dengan Nafas Mu

No comments: