Nuffnang

Friday, August 14, 2009

~ Lunch bersama Cik Aimi, Cik Fiza and Puan Lini ~

Assalamualaikum all,

Today is Friday. Begitu cepat masa berjalan eh silap masa berlari. Aku yang masih merangkak nie lembap gila nak bangun. Adoii. Today demam aku dah kurang. Pukul 7.30am mak aku dah call tanya aku nak p keja ka tak hari nie? Then aku decide nak p keja memandangkan aku malas nak p clinic lg untuk amik MC. Then aku sms Wana yang aku akan p keja tp aku tak p team building. Kalau aku sihat, mesti aku, wana, jida, SK akan bercanda ngan Daddy (Bak kata Cik Zai) kami yang berambut menawan iteww! Yes. Aku dapati tadi, time dalam weekly meeting rambut dia panjang. Sila memotongnya ok. So lepas nie our daddy sure handsome tahap gaban berlawan dengan raksasa. Yaa. Dia memang baik. Kemarin aku jalan dengan wana nak masuk office memang kami mengakui dia memang baik. Susah benor nak jumpa boss yang baik mcm dia. Lepas nie sure aku akan terkunang-kunangkan dia.

Lunch hari nie. Aku makan tidak lalu. Tapi cukup seronok bercerita dengan Aimi, Fiza and Lini. Sebetul itew ada Apit and Acap. Tapi depa dua orang nie awal lagi p hampar sejadah kat masjid. Hahaha. Seronok Aimi bercerita pasal pengalaman dia p Jakarta, Bandung. Maaakkkkk!!!! Nak p gakss!! Adoii...bila aku nak p nie? Tolong la sapa-sapa yang nak p tue, tadak orang nak snap picture depa, aku nak p...aku jadi camerawoman pun tak apa. Tapi. Awas! Aku tamau angkut bag-bag berat itew ok. Aku tak larat since aku baru baik demam nie. Hehehe. Sedar diri yani.

Petang ni balik awal. OPC akan lenggang after 3.30pm. Ohyes. Syoknya. Semua orang p Batu Feringhi aku lak kat Batu KTC. Sok aku balik umah. Tok aku buat kenduri Tahlil. Tadi Aiman cakap kat aku, sakan orang utara nie buat kenduri. Haa..Hang baru nak tau. Orang utara nie banyak beras. Rezeki lebeh kami buat la kenduri. Biar semua merasa. Alhamdulillah.

Ok. Aku nak p in-house clinic sat. Choww!!
Update: Doc td agak cute! Tapi Doc Ehsan yang mula-mula aku jumpa dulu lagi cute!

2 comments:

.:Miss Amy:. said...

huahuahua..
i mmg penglipur lara.
jom simpan duit. i dh kawen sok kite gi lagi.
yo babeh...

Yani said...

jomm bebeh! Kita p reramai. After ur wedding la..u nak hadiah kecik or besar? kediaman?