Nuffnang

Tuesday, September 1, 2009

~ The 26th ~

Assalamualaikum ALL,

Credit to: BlueLunarRose Flickr

Oh Noooooonee! I already 26th now. Best eh? This is just a number kan. Tapi aku masih muda belia lagi. Tak sangka betul umur aku dah 26 tahun. Rasa macam baru semalam aku duk naik moto dengan ayah aku. Naik moto ayah, aku duk depan hoccay! Hehehe. Tapi kewujudan adik aku telah menggugat segalanya. 10 tahun aku menjadi anak emas bukan ikan emas kepada mak ayah aku. Tapi still aku manja dengan depa. MANJA? Hehehe so many favors yang aku nak. Terimas pada mereka yang wish aku. Special entry from Zati! Thanks bebss! Really appreciate it so much! Terima kasih mak ayah atas ucapan itew! Dah besaq anak mak ayah nie, bukan sikit tapi super duper besaq! Terima kasih mak coz mengandungkan anak ini, melahirkan anak ini dan mengalami kesakitan selama 3 hari then baru la aku gedix nak keluar dari rahim ibuku. Uwaaaa..Uwaaaa...Dulu aku nie otai nangis mak aku cakap sampaikan ada urat biru di antara 2 mata aku. Means atas hidung aku la. Tapi lama kelamaan dah hilang. Aku wariskan pada adik aku pulak. Adik aku super hebat nangis. Sawan tangis kata mak aku.

Azam aku tatkala usia 26 tahun:
Aku nak jadi insan yang matang dari segala aspect! No sengal-sengal (kalau boleh)

Aku gedix la nak list sapa yang dah wish aku sempena birthday aku hari nie:
Zati, Yanie Yusry, Ragavan, Cik Zai, Cik Lulup, Malina, Kakcik, Ain Seman, Ct Rocks, Faiza Samad, Ya, Fa*iz, Abg Iwang, Karem, Intan, Aishah YPM, Sh. Nad, Rieyan dan paling aku syok sendirik is Thomass Koller personally menapak kat cubic aku dan memanggil nama aku lantan huluran tangan kemudia wish birthday aku! Thomas adalah director aku. Boss besau OPC Kulim. Ohh…seronoknya aku today! Besides, sesampainya di opis ada chocolate bar kat meja aku. Si dia bersuara baik itu telah memberikannya. Lalalala. White choc from Belgium! Tapi si dia bersuara baik beli kat Bali.

Planning malan nanti, nak berbuka puasa di Pasar Ikan Manhattan bersama-sama Cik Zai, Cik Aimi bersama-sama En Apit. Yokk! Marilah kesana. I nak mincing juga. Lalalala. Dah lama aku tak mancing since balik kampung aku berwatak baik. Lalala.

1 comment:

NahiZ (chynk) said...

hi yani..
remember me zihan??
Waa x sangka rajin blog ek..
duk mane skrg?

nk inform,
Majlis Berbuka Puasa XKYPMKB
5th September
6 ptg
Alamdanda Putrajaya

confirm with me if u can cum!