Nuffnang

Friday, September 4, 2009

~ Ketemu keluarga ~

Assalamualaikum all,

Credit to: Dominik Schwind Flickr

Pls be informed that Yani is going back to Perlis today. She's so excited. Lalalala.
I'll be back in Kulim on Monday morning with my Merlin but Merlin will continue to KL with diff driver. Ohyes! My brotha will drive it. Tapi pepagi tadi duk comment kat aku yang stearing kecik la, waja lagi best la! Hello!!! Kalau you tamau, jangan bawak balik KL ok. Tinggal ja kat Kulim. Hehehe. Sonoknya.

Harapan untuk hari besok (5 Sept 2009):
1. Ada belas kasihan mak or ayah or bgcik or akak aku nak belikan baju raya warna putih untuk aku. Aku tak kisah la camna pun. Janji dapat baju free. Alhamdulillah.
2. Ketemu "IKAN" oh tidak "IKANSSS" (aku letak banyak 's' dengan harapan banyak la ikan sok)
3. Si dia yang kucintai dapat kutemui dengan seberapa segera. Honeyy!! (sengal!!)
4. Makan masakan ibu tercinta dengan penuh mulut. Aku nak polottt banyak makanan dalam mulut aku sehingga taleh tutup. (Ini bukan harapan, tapi semestinya aku dapat..yummy!!)

Credit to: Ann&Ming Flickr Sedap kan. Makanan iniew! Aku nak suh mak aku masak la! Namanya mee Goreng India. Hakhakhak

Oh ya. Berterima kasih kepada saudari Hanis from Q kerana sudi tumpangkan aku ke Shahab Perdana malam nie. Aku nak mancing di Shahab Perdana, tapi macam banyak bangla ja. Tamau aku. Aku nak Malaysian or Germanian. Hehehe.

I think its time for me to wish all of you have a super duper great weekend ahead! Enjoy your time with your love ones (aku as usual, with my ikanssss). Take care all!

1 comment:

.:Miss Amy:. said...

asyik blk KG jew....
jeles nih!