Nuffnang

Wednesday, December 9, 2009

~ KAMI *Update ~

Hello All,

Sini aku nak share picture time aku p Sg Sedim Cleaning Project last Saturday. Hakhakhak. Nengok la. Bersih tak sungai tue? Btw, kami pungut sampah di daratan ja. Dalam air, so far aku tengok, amat bersih lagi mengancam! Teringin gillss aku nak mandi. Tapi tak sempat. Mungkin leh schedule semula planning nak mandi-manda kat mana-mana air terjun.

Topic hari nie:[Actually malam tadi aku dah discuss ngan Cil Lulupikopolo]
Activities time dating. Hehehe. Mari berpikir. Untuk orang MUDA macam aku nie, banyak yang kena belajar. Cik Lulup, there's nobody ask me to dating, but just to be prepared joo. Jangan pusing-pusing ya Ibu Len!

Have a nice day ALL!! Assalamualaikum.

Pssssst: Balik keja petang nie aku nak mengisi minyak pada Hondaku. Murah bukan. HANYA RM5.50 ja..yeeeehaa!!

2 comments:

L3N said...

Tahik kunceng cik yunap!!!
Ibu-ibu nih x hujud okeng oh noooone
kn i dh kasik suggestion kat mung...
g ke masjid utk aktiviti2 dating nih...so ada perasaan segan sket :)

Yani said...

bongekksss mung!!!!
Ibu Len...kakakaka...masjid bukan skang la..tp 2010 laa..mung nantikan laaa..kalau 2010 tak menjadi i akan war-warkan menjado 2011 else 2012..hahahahhaa...

Ibu Len, maafkan aku karena mencuri number mung! kakakaka