Nuffnang

Thursday, December 3, 2009

~ Ke rumah Makngah ~

Assalamualaikum,,

Petang kemarin after office hour aku speeding ke rumah Makngah kat Kg Siam. Waa..dah lama aku tak kesana. Last aku ke sana May lepas. Teringat pada Arwah Pakngah. Kalau dia ada sure dia akan cakap ngan aku. Tengok kemarin persiapan kenduri Fila. Then dapat tengok husband Fila. Ok. Dalam kul 6.45pm aku balik. After salam-salam, peluk cium Makngah then aku cakap kenduri nanti aku datang. Makngah suh aku mai tidoq. InsyaALLAH. Petang Jumaat besok aku mai tidoq then pepagi Sabtu aku balik umah sewa sebab aku ada aktitivis kat Sg Sedim. Yuhhuuu! Dalam kul 1 Sabtunya, aku ke kenduri. Lepaksking sampai petang la.

Terima Kasih Makngah, Arwah Pakngah! Yani terhutang budi pada keluarga iniew!

Psssssst! Sat ja dah Kamis!!

2 comments:

z@ti said...

beb...ader aktiviti ape kt sedim?

Yani said...

Aku participate Sg Sedim River Conservation besok. Tanggungjawab social! ehehehe