Nuffnang

Sunday, December 6, 2009

~ Ku t'lah di TAG! ~

Assalamualaikum ALL,,
Hari nie Ahad dan aku kena TAG dengan Zati!

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Mere Mak, Ayah, Bgcik, Adik, Akak, Ikans.

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
Eau de toilette - Rougeberry Body Shop

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Ermm..Aku tak penah lak pikir. Sat-sat..ermmm nak kat Madinah.

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Tiada kisah cinta.

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
So far..not yet!

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
Noodle Station, Sunway Carnival.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Untukmu Wanita - Zaharuddin Abd Rahman.

8. Nama penuh anda?
Kindly Khairiyani Amiable Ahmad.


9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
Ermmm...depends...aku mudah kedua-duanya.

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
Bakal Teman hidup.

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
-Zati
-Zana
-Ya
-Cik Lulup
-Kak Sobah
-Kak Cik
-Yuena
-Yuzi
Bagi aku rapat tak penting sangat, yang lebeh penting memahami keadaan aku seadanya. Tidak melenting atau bermasam muka bila aku cakap CANT! NO! Bagi aku sabahat adalah kawan yang dapat faham keadaan diri aku yang senantiasa mempunyai kekangan terhadap diri sendiri. HARAP faham ya!

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
Habeh, sapa nak tolong cuci? KAMU? Hehehe

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
Ostolia

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
-Suka buat lawak sengal dengan saya. I loikee!
-Ramai pencinta dia.
-Cakap laju kenkadang susah nak tangkap then dua-dua blur and kami gelak sama-sama.
-Suka makan sup time demam.
-sayangkan Adik dan Arwah Abg and Smoookeyy!

15. 8 perkara yang saya gilai?
-Sudoku.
-IKANS,
-Bilik tidur yang tenang with Lovely Lace aroma oil.
-Rumah yang bersih dari bulu and taik Munchy.
-Moto berkuasa tinggi.
-Pakaian yang sopan di mana ianya melambangkan saya sebetulnya hehe.
-Spray perfume suka-suka.
-Kereta PERSONA SE.

16. Pelukan atau ciuman?
Dua-dua aku nak!

So terrible.

17. 8 buah buku yang paling baru dibaca?
-Rahsia Wanita.
-Sudoku-membaca ka. Ini mengira.
-Remember Me? Sophie Kinsella.
-Manikam Kalbu - Faisal Tehrani.
-MDM Encyclopedia.
-Kamus BI-BM-BI.

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
-Zikir Munajat by Ustaz Badrul Amin[Aku dengar time Maghrib]
-Everything by Michael Buble.
-Hebat by Tangga.
-Love Story by Taylor Swift.
-Mad by Neyo.
-Part of the List by Neyo.
-Cry Me a River by Justin Timberlake.
-Baby One More Time by Britney Spears.

19. mari main TAG orang lain.
-Cik Lulup.
-Cik Zai
-Cik Aimi.
-Azwana.
-Jida.

Pictures credit to: 1. http://www.thebodyshop-usa.com/images/fragrance/pd_rougeberry_edt.jpg
2. villy21~ back for a while ~ [Flickr]

6 comments:

z@ti said...

suka cakap laju...haha..camne eh nak solve this problem? any solution? kehkeh

Yani said...

Zati!
Some people like this, we can change it by talk one by on1 alphabet. Hahaha. Gini! Try slow down tengok. Tapi aku suka hang cakap laju sebab nanti ada benda aku nak gelak...

i miss u my dear fren!!!

z@ti said...

ok..got it..pasni aku try ckp satu per satu..aku pun xpaham asal aku kalut sgt ckp..nk kejar apepun aku xtau...haha

~YantiHidaYuAziz~ said...

miss u...both zati and yani..also geng kodok's...

~YantiHidaYuAziz~ said...

to zati:
Dulu time zaman sekolah aku pun cakap kalut..terutama tgh berucap sbb takut tapi aku try ubah dengan cuba sebut perkataan satu2 sehingga orang lain jelas..n paling penting kena yakin..then now i can do it..
to yani n zati:datang tau 27/12/09

Yani said...

Hello Zati!
Jangan la cakap slow sgt, nanti aku x fhm and cant laugh for no reason. Hahaha. BTW, i love the way u are right now...just be urself. hahahaha..

Hello Kakcik!
Waaa...Kakcik comment yani!! yuhuuu!!!perhaps we can meet on ur engagement day. InsyaALLAH. Gena the preparation? almost done?tema apa nie???