Nuffnang

Friday, December 18, 2009

~ Mari ketawa HaHaHaHa ~

Assalamualaikum,,

Hari nie dah Jumaat. Ohyeeayy! Kenapa aku gembira? Mau pulang ketemu keluarga? Mau ketemu Z-Nani? Mau mendrivefin Merlin? Mau segalanya? Oh mau mau mau..Kalau di jadikan lyric lagu nie mau terjerit-jerit Rihanna to sing this cool song. Btw ada picture yang aku nak kongsikan sama-sama. Again aku dapat email dari colleague bagi email pasal lawak kat sekolah. Hahaha. Mau duk gelak aku tatkala baca dialog depa nie. Gillss lawak. Aku sukaa!!

Sometimes with current situation makes me suffer, but still i have to live happily. And by reading those stuff, it makes me more recover. Perhaps it will help my emotion, bla bla. But then rasa seronoknya. Rasa release tension nie sket kan. Actually aku tak da la pressure mana pun. Hehehe. Baiklah selamat berhujung minggu all. Semoga perjalanan kita semua selamat, selamat kembali dan selamat pulang ke rumah memasing. Have a nice weekend all! Ketemu kembali Ahad nie kot. Take care! Chhhooooocheeee!!

I'm a human, I'm not anybody!

Assalamualaikum..

Salam Maal Hijrah 1431

No comments: