Nuffnang

Thursday, February 25, 2010

~ Berakhir...di February.. ~

Assalamualaikum...

Salam Maulidur Rasul,
Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW. Kekasih ALLAH yang di agungi. Hari Jumaat, besoknya aku berazam nak tengok Sambutan Maulidur Rasul tapi besok juga nak balik Perlis. Yeayy!!

Berakhirnya February...
Berakhirnya bulan February...
Jadi....

Jadi....

Jadi....

Dapatlah gaji! Yaay!!! Tapi...Tapi...Tapi...seronok dah bayar itu ini. Tinggal ciput dah. Tak mengapa. Ada duit belanjain la. So far tak planning apa-apa nak beli lagi. Ehhh!!! Ada....sportshuz. Because i will be joining hiking conduct by company. I will join Mr Manager, not my boss la. Hehee. He paid for us. Yaa! Thanks En. Raml**.

Besok nak balik Perlis. Perasaan. Biasa-biasa saja sebab baru ja jumpa parents. Hehehe. Tapi tak sabaq nak makan sedap-sedap yang mak masak. Yuuummm!! Yes. This week aku dah kurang makan malam. Lapaqqq weii! Akibat malas nak p kedai untuk beli makanan, aku sanggup makan roti ja. Gila betoi aku nie. Memalam, ikat perut la. Kalau mak aku tau, sure kena ni!

Errmm..Malam nie bosan! Nothing much. Balik keja tadi aku tengok AI2010. Ada ikan yang aku dah aim. Yang gemuks itew, aku dah petak khaskan untuk Cik Lulup. Dia suka gemuk-gemuk gitew. Hakhakhakss. Ampppun!!! Mung. Mung suka kan? Jawab jujur ok..

Baiklah. Aku nak menggodek youtube. Nak dengar lagu Michael lagi 30 kali then aku nak tidoq!

Assalamualaikum...

Goodnite all...have a wonderfull long weekenderrs ya! Take care ya!!

2 comments:

fakhril said...

oit... aku nk udang!! soh mak hg masak lebih sket

Yani said...

Tadaknyaa..

mak aku buat sotong masak kicap ja. Tak pedass...sangatlah sedappp!!!