Nuffnang

Monday, February 22, 2010

~ Perasaan aku... ~

Assalamualaikum ALL,

Apa habaq semua? Baik dan sihat macam aku ka? Yaa! Aku sangat la seronok tergedix-gedix hari nie. Gedix-gedix tanpa sebab ok. Saja suka-suka ja. Hari nie mai office agak awal. Time in 8.08am seia-sekata dengan Kak Ani. Sembang-sembang pagi, perihal anaknya. Hahaha. Iya. Topic pagi kita adalah pasal anak tak suka rushing. Iya! Kita yang besar pun tak suka rushing kan. BUAT sesuatu biarlah slow and steady. Tamau kalut-kalut. Tak macam Botman and Acappdan. Dah sampai depan umah aku, call.."Kkammi dah depan umah". Mana tak terhegeh-hegeh aku nak pakai tudung. Dah la tudung tue susah nak pakai. Hiiishh! Aku rasa nak bomn ja dua mat-mat nie. And finally aku siap juga. Dua kali aku p wedding side Apit. Kat dewan dan kat rumah Apit. Yaa! Aku dapat dua kali doorgift tapi aku ringankan tangan hulurkan bantuan dengan bagi ja kat acapdan. Aku dah dapat gift yang besaq punya sebab aku makan di meja pengantin. YAA! Aku di paksa dengan sekereasnya oleh Aimi suh jadi pengapitnya. Malu bukan kepalang. Rasa nak nangis ja. Hehehee. Tapi seronok. Ada ikan juga! YUeayy!! Wahai Ikan! Seronok juga ketemu IKAN! Lalalalala.

Mari kita gambarkan perasaan menjadi pengapit.
1. Rasa macam pengantin lak. Ehh tak tak. Rasa macam pengapit la. Jalan bersebelahan dengan pengantin lelaki. Ehh tak tak...Jalan bersebelahan dengan pengantin perempuan. Puan Aimi kita. Mung! You loooook so jojes! So hott! So beautiful!! Arrgghhhh! Tak tahan dengan makeup artist mung. Waaaaa...Tahan ja tinga kan.
2. Dapat merasai santapan diraja sehari. Yaa! Merasa laaa juga even aku duk sebelah pengantins kan. Aku menjalankan tugas dengan bagus hoccccay! Aku kopekkan kulit udang yang besau tue untuk Puan Aimi. Then kami sempat main chak-chak lagi. Nak tak nak, nak tak nak. Aku cakap cepat la nak transfer nie. Then Puan Aimi cakap segan la. Then nak tak, x nak. Nak x? Tak nak...OK OK..! Transfer. Then she transfered her's to my plate..Hahah. Sangatlah lawoook! Tak tahan ahkak!
Itulah sahaja suka duka menjadi pengapit Puan Aimi. Silaaa bayar gaji ok!

Malamnya, aku di paksa ke rumah Apit juga. Di ajaksking oleh dua mat-mat tue. Ohyeay!!! Honda power of dreams! Balik tue kami terpijak kucing. MAAAKKKK!! Sangatlah sedey. Kedengaran macam terkena kepalanya yang keras. Moga kucing tersebut di tempatkan bersama orang-orang yang beriman. Zati, Yuzi, bukan sengaja tau tapi kucing tue laju gilaa crosss jalan. Acapdan tak sempat nak break sebab Waja kat belakang rapat gillss. Then sampai umah Botman, kami check keta tue. Botman cakap ada isi-isi kucing. Yang peliknya, aku tak nampak darah pun. Nampak sangat penipuan yang nyata oleh Botman a.k.a mat Myanmar. Ammmpuun!!

Malamnya aku tidoq dengan keadaan yang normal. Aku tadaklah online sampai ke pagi, hanya sampai kul 1am kot. Setelah boring tadak sesapa nak bercakapdengan aku. YAA! Nak cakap ngan sapa-sapa ja la aku nie. BF kat Jordan la nie. Hiiisshhh bila u nak balik yang?[pls ignore this]

Baiklah. Maghrib dah menyusul. Aku perlu menunaikan tugas nan satu itew. YA! Azan Maghrib pun dah berkumandang dari lappy kesayangan aku niew. Marrri. MARRRI! Kita solat langsung ngaji. Betoi ka Shakira couple ngan Nadal? Hisshhh! AKu tak leh terima rumors nie.

Baikkk semua. Assalamualaikum. Seeeee yaa!!!

2 comments:

fakhril said...

oit.. btol la nmpak daging2 kucing tuh... hg xcaya hg patut jilat sket rasa btoi x..

Yani said...

toek laa hang nie!

tp betoi ka wei? ishh....tak da darah pong!!