Nuffnang

Wednesday, March 17, 2010

~ Di rumah panas, di office sejuk ~

Lately inilah keadaan aku. Di rumah panas kan. Di ofifce lak memaksa aku untuk pakai sweater. Global warming kan. Atau adakah aku nie berlambak dengan dosa? Takutt..Sampai ada satu ketika aku rasa macam tak nak pakai baju. Hello! Baju saja ok. Amatlah lucccch kat sini. Tapi tidak aku still pakai. Malam tadi keadaan tidoq aku yang tak tepat. Yaa! Tak tepat sebab aku tidoq tanpa switch-off the lamp and ada perkara wajib yang aku tinggalkan. So bangun pagi tadi, kalut aku Qada Solat Isya' aku. Yaa ALLAH! Ampunkan aku. Aku tertidoq. Aku berjanji tidak mahu mengulanginya lagi. Haiiiishh Yani!!! Apa nak jadi nie? Nak jadi macam babi hutan yang berwarna hitam ka?

Mung cik lulup! I baca dari email yang mung fwd kat i tueww. Trimasssss...

No comments: