Nuffnang

Wednesday, March 10, 2010

~ Kesibukkan ~

Waaaa'ahh!!

Budget busy gilerrs. Actualy tak ada la busy mana pun cuma terlebeh busy dia sediakala sahaja. Haruslah di ingat yang aku juga ada task baru. Hishh! This week biasa-biasa sahaja. Kedatangan parents ngan Wan and Maktok ke rumah aku sangatlah seronok. Ada pesanan yang patut aku renung-renungkan, pikir balik apa silap aku selama nie. Iya!

"Jangan lupa berzikir" itu adalah pesanan Wan aku pada aku after solat Maghrib dah umah aku dan before depa gerak nak balik umah memasing. Aku mendengarnya dengan perasaan yang mana TAKUT, RISAU, TERUKKAH AKU? Segalanya la. Aku perlu hidupkan kembali hati aku yang dah lama abaikan apa yang patut aku lakukan. Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan yang sangat kuat untuk melakukan semua iniew.

Kemarin ada accident kat traffic light nak masuk ke taman aku. Alhamdulillah ada seorang ibu mengandung 8 bulan selamat. ALLAH Taala pelihara ibu tersebut dan baby dalam kandungan. Subhanallah. Syukur ibu itew dalam keadaan baik dan sekarang ada di Hospital Kulim. Semoga baby juga baik-baik sahaja. Super motha with a tough baby! Time aku lalu ada ambulans baru sampai. Aku malas nak jadi mamarazi tapi duk kepochi kat phone ja ehehe.

Baiklah. Keadaan akan berubah tak lama lagi. Tunggu dah lihat sahaja. Keadaan apa?

Jom keja. Assalamualaikum all.

pssttt: Aku dok tunggu Alice in the Wonderland tayang kan Sunway Carnival nie. Malam soook la nak p. Jommm...sapa bekereta...aku nak numpang bontoto.

No comments: