Nuffnang

Thursday, May 6, 2010

~ Kuala Terengganu, here I come. Yay!! ~

Assalamualaikum,

Aku still kat office. Since hujan lebat, aku akan balik dengan housemate aku. Mas. Nasib baik la Mas ada kan. Aku dah settle semua pasal MC aku kemarin, keja aku mostly aku try siapkan hari nie juga. Mana request yang tak tersiap tue aku akan siapkan next week la. Hopefully it's not so urgent. Petang nie agak hangin juga ngan sorang PI ini. Cik Zai, Cik Lulup, Cik Aimi..kamooo sedia maklum dia ini. Adaka patut submit dah pukul 5 lebeh, then ada hati nak siapkan cepat2. Deyy!! Aku pun pulun la siapkan juga. Syukur aku siapkan.

Petang ini hujan lebat pula. Aku harap perjalanan aku malam nie berjalan lancar. Besok kawan aku Yuzi Noryulaiha akan mengakhiri zaman bujang dengan jejaka pilihan hati. Congrats Kodok's Uzi. Kamu mengetuai Kodok's lelain. InsyaALLAH kami juga bakal membontototi mung jua. Pasraaahhhhhh...

Malam ini juga aku akan packing those things yang nak bawak ke Dungun. Aku bawak baju ala kadar saja coz mungkin Sabtu malam or Ahad pagi aku akan balik ke Kulim. Seronoknya! Kodok's Zati akan amik CT Rocks kat Ampang Park then they will heading to Kuantan 1st and tomorrow morning they will coming to Dungun. Jangan sesat dah la noo. Jangan malu bertanya sudah la. Coz aku sedia maklum, golongan Kodok's nie memang terkenal seantero Malaya dengan kesesatan kami di jalan raya nak lurus itew. Tapi tak mengapa, kami sokmo bertanya pada mereka di sekitar jalan dan kadang-kala kami juga tertipu dengan guidance yang diberikan. Ya! Mereka sendiri tidak tahu tetapi suka suka ja nak guide kami. Wakaka. Kami yang dalam kegelapan ini hanya mampu menuruti tanpa sebarang alasan. Seronokkkk! Sengal!!

Tudung! Hiiishhh! Tudung yang di tunggu tidak berkunjung tiba. Aku sangat sedey dan aku meminta pertolongan Kodok's Zati untuk mencarikan tudung buat aku. Awal-awal lagi aku dah cakap aku takmo shawl dan aku terlupa nak cakap aku juga takmo tudung ala-ala ariani itew. I do inform her that i want tudung kotak. Tak kisah la cotton pun. Aku terlewat nak inform semula bila Zati call aku and berkata-kata dia sudah membeli tudung untuk aku. TUDUNG ALA-ALA ARIANI!!!! oHHHHH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEE!!!! Aku tak gemarrrrrr!!! Tapi disebabkan Zati dah beli, I will wear it dear! No worries. Cant imagine my whole face while wearing that kind of tudung. Normally aku main serkup ja tudung gitew untuk ke market. Ohhhnoooone!!!! Muuuummmmmmmmmmmyyyy......

Terlajak perahu boleh di undur, terlajak pesanan, gena...orang dah beli....wakaka...

Baiklah kawan-kawanku....doakan perjalanan aku malam ini ya. Doakan aku selamat sampai Kuala Terengganu dan selamat sampai semula di bumi Kulim nan permai lagi menghijau nie.

Kepada Kodok's Uzi,
Congrats ya! We love you so much! Our friendship never end ya!!

Seee yaaa!!!!!

No comments: