Nuffnang

Sunday, June 27, 2010

~ Boring ~

Assalamualaikum Semua!

Diharapnya semua sihat sejahtera. Aku baik-baik sahaja. Cuma rasa boring ja kot weekend nie kat Kulim. Hari sabtu ja aku attend wedding Nani which is my ex-classmate 5KA1 masa kat ASTECH dulu. Then masa wedding tue ada jumpa Fiza. Fiza nie pair ngan Nani masa dalam class and aku dengan pair aku, Adib duk sebelah Nani. Zaman ASTECH memang seronok. Kena denda la, tak siapkan LK la. Part paling best kami kena denda bawah mentari yang panas terik oleh Cikgu LK and PKA kami merangkap guru kelas kami. Pak Nasir or Cikgu Nasir sampaikan Arwah Pengetua mai tanya kami pasai apa kena jemur. Wakaka. The best thing is mostly Aspura, Aspuri yang kena denda. Mostly outsiders takkena denda. Semua tue kenangan masa sekolah.

Ermmm...pun tatau nak tulis apa da...rasa rindu nak balik Perlis ja. June aku tak balik Perlis pun. Lama tak makan mak aku masak. InsyaALLAH minggu depan aku nak balik Perlis la. Harap-harap tak ada la kekangan.

Rumah kami dah rasa selamat. InsyaALLAH. Tadi tunang Nina datang pakukan selak kat pintu depan dan belakang. Thanks noo Nina! Thanks Andak!
Doakan tiada kejadiaan tidak di ingini akan berlaku semasa dan kediaadaan kami di rumah. InsyaALLAH.

Petang ini hujan pula. Harap tidak sampai ke petang coz petang nie aku nak ke pasar malam. Nak makan! Yummy!!!

OKlaa semua. merepek jaa aku nie. Sok dah kejaa. Uwaaa! Malasnyaa...banyak lagi tak siap route tue!!

Daaaa!

No comments: