Nuffnang

Wednesday, June 2, 2010

~ MONK ~

Heyy!!!

Tiba-tiba aku teringat kat tv series nie. MONK! Dah final season pun. Monk nie lucu la. The way he investigate any case memang lawak. How he measure the way murderer killed the victims la. Siap ada ukur dengan jari lagi. Ok2. Meh aku cerita serba sedikit pasal watak dia nie. Namanya Adrian Monk a great detective from San Francisco police. Single as his wife death. Killed by a car bomb in a paring garage. Masa tue dia separuh gila. Suffer! Hahaha. Bagi aku Monk nie lucu la. Keja pun macam ntah apa-apa saja. Last April is the final episode of Monk. Lepas nie no more Monk la. Nak download la Monk series. Then boleh bergelak ketawa dengan senang hati.

P/s: Aku nak jadi macam Monk la. Tapi aku tak funny macam nie. Haiish!

Photo credit to: Margie QQ [Flickr]

2 comments:

Aimi hazwani said...

Tak prnh pong tgk. Ke saya sgt ulu?

Yani said...

ahaha..ada la mung...kat 711 every friday at 9pm...mung tgk tv3 kot masa tue...nur kasih...or alif firdaus?