Nuffnang

Tuesday, August 3, 2010

~ Takut lak ~

Hari nie aku ada 1-to-1 session dengan boss. Nak review performance aku sepanjang tahun nie. Harap-harap semuanya akan OK.

"Boss, saya kerja untuk sara diri saya boss"

"Saya ada banyak perkara saya nak bayar boss"

"Boss, saya pun tak tahu saya happy atau tidak berada di sini, seems that, there's no feeling. As for now la."

"Boss, cakap kemarin bonus tahun nie better than last year kan?"

"Boss memang cantik la, boss kurus, apa boss minum tiap pagi ya? Energy boss macam maintain saja"

Akhir sekali boss...

"Boss..saya perlukan review yang bagus boss. Trimass boss!"

Nanti kita amik gambar berdua ya boss! Tabik la kat boss!

"Boss, nak ngadu nie. Tadi dalam toilet ada 2 lipas kecik-kecik. Seronok ja dia jalan-jalan boss kat tepi tue. Nak suruh Boss bagitau big boss beli racun bunuh lipas ya. Coz i cant stand it anymore. Bilik lipas, toilet office lipas plus cafe and dalam office pun ada lalat. Tolong ya boss"

Again Boss..

"Nanti kita amik gambar berdua ya. Trimassssss sekali lagi boss"

Mana 1 boss, mana 1 saya?
Photo credit to: Pewari Naan [Flickr]

4 comments:

L3N said...

Erk...apa sudah jadik??apakah ini??sungguh ketaq smpi berangan bukan2

Yani said...

Ohhh....sungguh lama itew review. Sampah nak muntah rasanya. Wheeee!
Berangan sesuatu yang belum pasti la mung...

brid3ofkayangan said...

wahaha cik yunap...awat ceta abis sampai lipas2 bagai...sentap bos kamu.....lawak la...InsyaAllah ada rezeki tuh....

Yani said...

Weeeee..cik zai! bagi dia tau sket..wheewehee..