Nuffnang

Tuesday, September 21, 2010

~ 1 Syawal 1431 ~

Assalamualaikum..

yay! Aku gagah jugak nak add gambar hari raya aku yang takk cukup untuk entry pestt tue. Let's check it out ya!

Inilah Wan aku sebelah ayah aku.

Hi..Nama saya Ammar.



Sedara-mara sebelah ayah, mostly adik-adik ayah and cousins dan anak-anak mereka.

Kalau Arwah Tok aku ada, sure rumah nie masih cantik. Uhuuu...

Hahaha. Mak aku duk kalut nak amik rendang dinding.

Ini aku snap dari atas tangga.

Haaaaaaaa...inilah saja gambarnya...insyaALLAH nantikan Syawal 1432 pula ya kawan-kawan. Dengarnya kita akan berhari-raya pada Hari Kemerdekaan 2011. Betul ka idak, sama-sama kita tunggu kan. Actually dah leh check tapi aku malas lak nak search. Maafkan aku noooo.

So...inilah kisah raya aku tahun nie, as usual, aku masih belum berkereta. Doakan aku cepat-cepat leh beli BMWWWWWW naaa...

No comments: