Nuffnang

Thursday, September 30, 2010

~ Goodbyee 09/10 ~

Assalamualaikum...

Today is last day for our fiscal year. Hahaa. Items ada laku, itemsssss ada scrap. Crappppp! Bukankah banyak sssss di situ. Iya! Sebab tue la cikit ja dapat angpau. Huuu. Huuu.

Baiklah, tadi ada p cuci mata kat JJ, Perda. Sales adalah tidak berapa memberangsangkan. Jadi hanya baju duaplohringgit menjadi sambaran tangan aku. Cukuplah sekadar ada persalinan baru memandangkan aku nie takdok baju yang menarik tertarik. Ok la tadi tue. Memakan ayam penyet adalah sedikit pedas. Syukur juga dapat berbuka puasa tadi. Nasi itew adalah kering kerana aku tidak makan sambal yang pedas, jadi aku dapat kuah soto dari Cik Mas untuk tidak bagi nasi aku kering dalam pinggang. Alhamdulillah. Dapat makan nas dengan habis itu tandanya aku lapar. Alhamdulillah..

Baiklah. Esok mau ke Penang. Ketemu doctor hiasan dalaman. Yayy!

Goodnite rerakan...
Assalamualaikum..

Ppssstt: Ada orang itew nak kawen bulan 1 nie. Sapakah dia?

4 comments:

Anonymous said...

Menu brbuka posa mcm tak menarik je, dah la ambik sup org plak tu, ish ish ishhhh.. eeemmm ko mmg slalu lapor pun, tp xpe, nasib baik dah kata alhamdulillah.. aminnn..

Yani said...

Hampeh Intan...orang berpuasa mestilah rasa lapaq. wei, nanti wedding eila hang mai dak? kalau mai aku bg hadiah kalau hang x mai, aku x bagi la..

Anonymous said...

wahhhhhhhh, bestnyooo nak dpt hadiah jugak.. mesti la dtg, insyaallah.. jgn lupa wedding present include with the baby present jugak k.. love it, juz cant wait bebeh..

Yani said...

baby nanti la...budget baby lepas nie pula..nie untuk mak baby dulu...insyaALLAH...