Nuffnang

Friday, December 24, 2010

~ Ada masa.. ~

Hello!

Ada masa? Ada? Bagus. Tak ada? Ada aku kisah??

Sungguh gembira noo. This week, received my 14months salary! Alhamdulillah syukur ke atas rezeki-NYA. Banyak caturan aku nak buat nie. Masuk sana, keluar sini. Sungguh jenuh juga nak pekim-pekim duit untuk manusia seperti aku yang agak gemar membeli. Tapi pembelian haruslah atas dasar kegunaan harian juga. Tapi untuk hujung-hujung bulan gini, aku tak ada apa nak membeli since duit bulanan pun kamin kureng, so berjimat cermat amalan mulia jadinya.

Selamat Hari Lahir mak saya!!


Tahun ini genap usia mak aku ke 55tahun. Masih muda mak aku, anaknya badan sudah mula sakit sana, sakit sini. Bgcik aku tanya Mak potong kek dak? Then mak aku bilang, mak aku dah potong 4 kek. Hahaha. Mak aku ada buat kek untuk makcik jiran aku tue. Tumpang kenduri katanya. So balik ini mungkin aku nak potong kek sesama mak aku juga. Hihihi. Hadiah? Cukup dak kalau aku cakap aku bagi kasih sayang tanpa sepadan pada mak aku? InsyaALLAH dapat gaji nanti boleh beli special cikit tapi hari tue dah beli 1. Harap mak suka!

Batuk aku masih ada saki baki. Mak aku punya risau sampai kedai Tabib Cina Tua kami terjah! Auuwww! Takut wei apa tabib tue cakap. Hohohohoho dan because of that aku dah dapatkan ref letter from in house clinic's doc untuk aku check lebeh lanjut. Doakan aku sihat sejahtera na. Ubat batuk aku dah habeh, cuma ada pills lagi tak habis. Nak habiskan la cepat-cepat.

Oh tuneng! Oh Kahwen!
Bukan aku nak tuneng, tapi kawan aku nak tuneng. Sama juga kahwen. Kawan aku juga kahwen. Turn aku insyaALLAH, aku plan tahun erkkk,. erkk...lekat kat kerongkong nak cakap. Euuw! Terbelit-belit jari aku nak type. Itu tandanya?? dot dot dot dot!

Arghh! Aku rasa sungguh seronok nak balik kampung. Long weekend ya! Aku plan nak p kejar/tangkap itik. Tapi aku tak ada itik untuk di tangkap. Mungkin aku nak ikut ayah p kelaut dengan boat baru ayah. hoyeay!! Oh camera! I need a new camera..

Baiklah semua. Happy weekend and enjoy ur holiday.
Assalamualaikum..

Photo credit to: oh it's amanda[Flickr]

No comments: