Nuffnang

Sunday, January 23, 2011

~ Pasti seronok menjadi BOMBA ~

Hello! Happy Sunday and tomorrow dah start keja.

Ahha. Hari ini hari kebersihan sedalam rumah. Cuba sedaya mungkin untuk kemas rumah and finally I did it. Kemudian seronok bermain air dalam toilet. Weiii! Syoknya spray aiq ke dinding selepas aku sakan menyental, memberus. Selaju mungkin air aku bukak dan sekuat hati juga aku menghala nozzle ke serata toilet. Kemudian cita-cita tak kesampaian menghadiri temuduga Bomba berlegarr. Huuu. Aku rasa kalau aku attend, pastinya la nie aku anggota bomba Malaysia. Kenapa aku sungguh confident? Sebab hanya aku wakil tunggal wanita untuk bahagian utara and jurulatih Bomba aku pun cakap, insyaALLAH dapat. Huhuhu. Tapi aku tak p pun interview itu. No regret at all. I'm happy now.

Ahha! Kenangan menjadi ahli Kadet Bomba pun seronok. Masuk kelas Ko-k, dengar jurulatih mengajar dan kami juga ada aktiviti luar macam camping, kawad kaki, abseiling, spider abseiling which is kami turun dari atas macam spider. Bestnyaa kenangan bomba.

Camping Bukit Hijau Dec 2006
KLK-Bomba-2 2006
Majlis penutupan Ko-K

Kami sepasukan.

Apa yang penting, kerjasama!

No comments: