Nuffnang

Wednesday, June 1, 2011

~ Tutup tak? or tak tutup?? ~

Assalamualaikum,

Sudah menjadi trend aku la ni dengan memakai inner untuk baju yang bertangan pendek. Ada certain inner merupaka tshirt dan longgar bagi aku. Cuma pemakaian cara ini akan menyebabkan aku bertaaammmbah besar yang mana aku sedia gemoks. Dan aku ada menjumpai satu inner lengan yang pada mulanya aku membeli free size but still for me nampak bentuk tangan aku. Ohhoi! Kemudian aku order 1 lagi inner size plus dan still aku nampak lebeh kurang. Aku bukan nak promote product ini ka apa. Tapi aku dah beli pun tapi aku x pasti ianya memang akan nampak sangat tak bentuk tangan aku ini.

Aku terpikir sebenarnya aku nie nak tutup aurat or nak balut aurat? Huhuhu. Nak kena cuci hati lagi nie. Iman tak tinggi lagi aku nie. Haish! Baju jarang, tudung jarang. Bila nak insaf.. Tolong la YA ALLAH bukak pintu hati aku untuk tutup aurat dengan sebaiknya.

Dan untuk kita semua, aurat untuk di tutup bukan untuk di balut. Maafkan aku kalau aku tersilap cakap.

Assalamualaikum..

2 comments:

Daleela said...

It's not happen to u only.. kekadang dalie pon ada masalah yang sama.. Tudung dah xlabuh ke dada.. uiiwhh sedih.

Tapikan yani.. pakai jubah memang best..

Yani said...

Dalee...takuttnyaa...adeii...kita nie bila la nak berubah. huish! takutnyaaa...moh le kita melabuhkan part mana yang harus kita labuhkan yaa...mohhh sesama...

Jubah: ohhoi! teringin juga noo..