Nuffnang

Friday, July 8, 2011

~ Kawan, all the best naa ~

Assalamualaikum..

Apa kata yang indah-indah? Apa bahasa yang molek-molek untuk di cakapkan? Huhu.

Perasaan sedey juga aku terasa di mana Cik Zai akan tinggalkan co sekarang. Lepas ini tak nampak lagi la kelibat dia kat office. Lepas ini kalau mak aku call, tak ada dia untuk sekodeng aku tapi ada pengganti, housemate aku.

Sedey pastinya ada, tapi gembira sebab she's gonna be happy in new thing that she wanna to do.. Doing what? Haiipp!!! Cooking? Baking? Errrrr...babies? toing toing toing...sorry Zai! Hihihi.

Sapa dia pada aku?
Ya. Dia 1 sekolah rendah dengan aku and she was my junior tapi tak penah pula kenal masa sekolah dulu. Masa nampak dia kat cafe, "rasanya aku penah lihat la dia ini, tapi di mana ya?". Itu yang aku tertanya-tanya masa dia duduk dekat dengan Etun, one of my INSEPian's gang. Finally dapat tau dia nie orang Perlis and so more dia orang Tok Pulau. Laaaaaa. Then tau dia sama sekolah rendah dengan aku. Hohoho. Kenal! Then bermulalah kisah aku menumpang kereta dia untuk balik kampung halaman. Since aku tak ada motokar lagi masa tue. Tahun ini saja aku baru ada motokar. Alhamdulillah. Jadi bermulalah episode aku tumpang kereta dia tiap kali dia pun nak balik kampung. Memecutt cik kelisa dia dengan comel sekali, dan alhamdulillah kami selamat sampai ke kampung dan selamat pulang kembali ke Kulim nan permai.

Sejak itu, banyak la juga aktiviti kami reramai di mana aku ada juga join group IMMO, ini dari zaman Cik Lulup ada lagi. So reramai la dak-dak IMMO akan anjurkan any aktivitas secara berjemaah dan reramai join bagi yang tak ada kekangan. Seronok keluar bersama-sama, shopping, tengok movie, makan-makan. Reramaiii...macam semut..

Lepas ini, insyaALLAH ada rezeki ada peluang kita semua boleh berjumpa lagi. Sedangkan Mung Aimi and Mung Lulup di KeyELL pun kita boleh ketemu, insyaALLAH dengan cik zai pun boleh ketemu. Masak banyak-banyak ya kat rumah, nanti kami p berjemaah p makan sampai licin. Hihihi.
All the best Zai!
Semoga gembiraaaa.. I hope your life will be loaded with luck and loves. Aamin.

Lupa nak cakap, Mak yani pun doakan kebaikkan untuk Zai!

Photo credit to: Axel Cardenas[Flickr]

2 comments:

brid3ofkayangan said...

yani....thanks for this entry...i really appreciate...sedey plak bila baca....kami pun doa kejayaan buat yani....huhu...

Yani said...

Aamin...sama2 zai! hehe..take cake kat sana...