Nuffnang

Tuesday, September 6, 2011

~ Baby Aishah Qistina ~

Assalamualaikum All....

Hari raya yang lepas, aku duk geram dengan anak cousin aku nan sorang nie. Nur Aishah Qistina. Mummy dia sebaya aku, which is anak Makngah aku, kakak mak aku. She's so adorable, geram dengan pipi dia..

Nur Aishah Qistina
Aishah yang hyper with her mummy


Jalan kesana kesini saja..
Nangis sebab ntah apa-apa...manjaa!

Masa Aishah dah habis pantang, Kak Nora bawak Aishah balik Kedah, ada cousin aku, siap nak berhenti sekolah sebab nak jaga Aishah. Tapi cousins aku side mak semua suka main dengan baby, datang la baby mana pun, semua nak mengasuh, baik cousin lelaki mahupun perempuan. Semua suka kalau ada baby masuk dalam rumah tok...lagi suka kalau baby jenis tak kisah. Senang depa nak main-main, usik-usik baby tue.. Hihihi..

Semoga Nur Aishah Qistina menjadi anak yang solehah, jangan duk merap-merap mummy. Mummy dah kurus tue. Hihii...

No comments: