Nuffnang

Wednesday, September 14, 2011

~ Oh 'macam' co aku punya ~

Assalamualaikum,

Hoooo hoooooo hooooooo...

Lately p keja lambat, tapi ada juga balik awal. Gena nie? Apa nak jadi...? Kalau aku keja co lain, buleh dak buat mcm nie? Intel buleh kot nooo...Kalau keja gov, leh dak buat gini? Mauu nak kena sumpah seranah dengan rakyat lain nooo..

Sungguh..dah la p kerja lambat, then jalan pun loleh-loleh...ikhlas tue memang ada, cuma semangat tue kureng...maybe kurang hot-guys kat office aku nie. Haishh..Mamat mata biru pun kurang kat level3 aku nie. Yang ada pun boss depa ja. Oh ya..ada new interns tue pun besok dah nak balik Regensburg pun. Sungguh tak ada perkembangan yang seronok!!!

Nak lelaki mata biru kena la body macam Shakira kot...hoho...Inikan, bukan saja nak kuku macam Shakira...

Malaysia's flag - kebanggaan aku..

German's flag - baguih noo extend lagi 2nd phase la nie..

Kedah's flag...negeri kelahiranku..

Pagi-pagi mai keja, nampak bendera German, Malaysia, Infineon, Kedah...sungguh 4 susunan bendera nie la duk tenung tiap pagi. Namun, semangat bekerja tak juga reach level yang aku inginkan. Pepagi menapak ke lobi, time-in menapak lagi ke shoe's locker, waiting for lift to level 3 then menapak lagi ke cubicle aku yang super duperrrr semak, penuh paper, nak muntah tengok paper semak...

Ohh biarlah! Start buat kerja dengan perasaan yang ada sat, hilang sat..hihihi. jenuh nak seruuu...macam seruuu tettttttttt...takuttt.. Then cukup time lunch, cukup time p solat cukup time pulang ke rumah...

Besok ulangi perbuatan yang sama dan harapan pun sama tapi semangat level yang sama..Hoyeay!! Tak meningkat...La nie boss tengah table..Gena la muka boss aku kan..aku leh imagine dia cakap..whuaaaa...

Bila la nak berubah kembali datang kerja awal, then buleh balik awal..nak majukan diri dak? Tanyaaa sapa Pokok...huhuhu...Have a nice day all...Assalamualaikum..

Photo credit to: Malaysia's flag
Photo credit to : German's flag
Photo credit to: Kedah's flag

2 comments:

Daleela said...

Yani.. hang keje kat ne ade bendera german bagai..? Bukan hang kat TM ka?

Yani said...

dalee...dak2....bukan keja TM..hihihi...TM masyuk dak?