Nuffnang

Saturday, September 24, 2011

~ Syokk noo balik kampung ~

Assalamualaikum...

heeeeeeeeee...happy like heaven...
Hooo ho...seronoknya balik kampung, tengok rumah, tengok mak ayah plus ada makanan sedappp prepared by my mum..yummy! Rumah so far 75% almost finish to clean up, re-arrange 2 rooms and now thinking nak cat color apa untuk pintu pagar luar rumah. Rumah mak ayah saya bukanlah istana diraja, tapi ianya cukup membuatkan syurga buat kami sekeluarga. Tiap masa rasa nak saja duk rumah Perlis dengan mak ayah. Even masuk rumah saya agak panas, huhuh..bad air-circulation, but hati tetap sejuk bila masuk dalam ruamh, lagi-lagi masuk ja bau haruman masakan mak yang super yummmmy delicious!. Mau tak gemmmss aku lagi.

Siang tadi ada 2 open house. At 1st plan nak lawat Mu'az, Atun new baby born, but last minutes cancel. I'm a bit.. ermm huaaashhh! It's ok. Tak ada rezeki nak p tengok baby Amna lagi. InsyaALLAH nextime.

nanti la upload pict rumah terbuka yang penuh dengan makanan yang sedap. Hebatt betul lah kawan-kawan saya yang baru kawen tue, seronok pula tengok rumah berkeluarga mereka. Semoga mereka berbahagia dunia akhirat, dikurniakan cahaya mata yang comel dan taat ibu bapa..

And baby Kak Azim, dah besau...lebat rambutnya..tak sempat saya nak snap picture baby tadi...Happy Sunday day all...

Besok nak ke pasar pagi Behor Lateh la...nak cari rebung..Yummy!
Salam....

No comments: