Nuffnang

Friday, November 18, 2011

~ Cuba recipe dari Masterchef Malaysia ~

Salam semua!

Hohoo..Jiwang nampak. Saja ja nie. Aku duk sambil tengok Muzik-Muzik semi final. Ada lagu Stacy nie dari drama Cinta Elysa. Duk denga tiap minggu masa iklan kat TV3.

Oh ya! Malam ini aku try 1 recipe dari Masterchef Malaysia. Hahaha. Recipe dia Cucur Udang + kentang. Hahaha. Ini recipe dari Judges Chef Johari.

"Ya Chef! Saya sudah cuba!!"

Pada pengamatan saya chef menggantikan taugeh dengan kentang yang di potong jalur-jalur. Sodap, lagi-lagi hasil air tangan ibu. :)

Cuma kuahnya kami tidak sempat mencubanya lagi kerana tiada kacang dhal dalam stok simpanan dalam rumah. Hihihiihii..

InsyaALLAH kalau ada lagi recipe yang simple, saya ingin cuba lagi..

========================

Apa kes aku saya? Hahaha..

OKlah all...mahu sambung berlibur di malam minggu...enjoice ur weekend friends!
Take care and ear nutritious food ya..

Assalamualaikum..

No comments: