Nuffnang

Tuesday, December 27, 2011

~ Apa-apa cerita ~

Assalamualaikum, Hi,

Uwaaaaaaaaaa! Hari ini Selasa 27Dec11 dah kena kerja. Sat ja cuti..nama ja long weekend tapi tak loooooooooooooooooooooooooooooong pun. Pejam celik, kelip-kelip mata dah sampai waktu kena balik Kulim nan permai lagi indah. Malas ok! Nak duit tapi malas keja...sapa mau bagi? Kawen dengan orang kaya yang suka wife tak keja. Tapikan..kalau tak kerja pun tak best juga. Tak larat kot nak hadap kerja rumah. Tapi mak aku enjoy saja being a housewife. Mungkin dari masa terluang kot, mak mak rajin memasak lantas hasil masakkan mereka super duper delicious. Nak harap anak dara memasak, ohh noonnee! Tolong potong-potong mana-mana yang simple boleh la kot. Nak potong/siang ikan,ayam still tak pass lagi. Nak potong yang lain ok kot. Hopefully.

Weekenders aku best juga, attend adik kawan aku tuneng kat Kuala Perlis kemudian ke Kangar untuk Hannah Montana birthday party belon. Sayangnya mummy yani can't stay longer coz untie Syikin have to go back earlier as her cousin ada majlis merisik-merisik. Anak dato' you! Aku nak kawen dengan anak raja...raja mana? Raja kapoooorrrr..

Balik rumah, aku mengadap pc ja. Mak aku busy dengan urusan memasak. Tiap minggu ada ja majlis memasak.. Dah lama kot aku tak masak masak rebung. Sedapppnyaa....mak aku duk bagi makan gulai jaa tiap minggu..mana aku tak gems...Tapi after lunch aku naik ke office guna tangga. Mengahh macam 9 bulan preggy weii... Tak ada stamina...harus harus harus buat sesuatu untuk membantu stamina..kembalikan stamina aku dahulu...aku seruuuuuuuuuuu staminaaa...seeruuuuuuuuuuuuuuuuuu...datanglahh!!!

Aku kepingin badan yang ringan, tak ramping tak apa, tapi nak badan ringan. Hahaha. Dah nama ringan, pastinya kurus kan? Relate kan...iyaa...aku perlukan badan yang ringan lantas menjadi ramping lagi sihat...untuk aku mudah bergerak, tidak mengah dan bernafas dengan tenang.

Oh ya, laa nie lagu apa hampa semua duk dengaq? Sedap laa lagu Ombak Rindu Adira nyanyi tue. Aku sukaa...

Oy ya, 2012 punya wishlist apa? moh ler share...aku punya wishlist..ermm..x ada apa2 lagi..cuma nak menabung untuk urusan tahun 2012 aja..Doakan aku berjaya naa..

Baiklah semua, nak start buat kerja balik nie. Even malas, tapi kena buat or else project aku tak jalan kot... :(

H-a-n-d all...t-c.

Assalamualaikum..

No comments: