Nuffnang

Friday, December 2, 2011

~ December 2011 sudahh ~

Assalamualaikum dan Salam Jumaat,

Malas pula nak lunch hari ini. Sebenarnya cuaca elok untuk keluar lunch luar hari ini. Cuma malas pula rasanya. Selesa duduk dalam office sambil surfing tanpa boss di sisi. **Apa boss selalu ada disisi? Tidak! Cuma boss ada di belakang** Hihihi.
Oh sweet December

Waa! Dah 2hb pun no...ada lagi 31 - 2 = 29 hari ja lagi nak berada dalam tahun 2011. Oh ya lupa pula nak ucap Salam Maal Hijrah untuk semua...1434H..semoga tahun Islam ini memberi kita sejuta rahmat, setujaa keberkatan dalam hidup seharian. Azam aku: untuk meninggalkan perkara-perkara yang melalaikan. **Aku cuba ya! Hihihi**

Ada orang tak nak buat apa-apa azam sebab most of it tak berjaya tertunai pun. Tapi bagi aku, nak juga ada azam, supaya hidup aku bermatlamat setiap hari. InsyaALLAH.

Apa yang aku tahu, can't wait for 2012. Harap berjaya la semuanya ya...

Bulan 12 pun cuti sekolah kan, mak ayah aku tak ada pula plan nak bawak aku bercuti di cuti sekolah nie. Haishh..duk rumah ja..habis sangat p kenduri kawen orang yang sungguh meriah. Tak apa..minggu depan aku pun mahu cuti-cuti Mesia..Langkawi ja pun kot..bersama teman-teman office.

Psst: La nie aku pun dah ketaq sebab harga rumah makin tinggi, haruslah jual kueh cekodok, nasi lemak, kueh lompang untuk tampung tabung rumah aku tue. Hohoho..

Have a nice weekend all...maybe this weekend aku akan ke Penang untuk ketemu kawan aku yang akan terus terbang tinggal di Germany 14hb nanti.

Assalamualaikum..

Photo credit to: Google

No comments: