Nuffnang

Sunday, May 6, 2012

~ Dia sungguh tidak berkira ~

Assalamualaikum,

Saya nak bercakap pasal seseorang. Saya kenal dia, dia kenal saya. Dia adalah:

1. Seorang yang sungguh tidak berkira.
2. Seorang yang berhati baik.
3. Seorang yang ikhlas dalam pertolongan.
4. Seorang yang tidak kisah dengan apa-apa saja. (depends).
5. Seorang yang sungguh hebat ketika membuat ekspesi wajah.
6. Seorang yang sungguh gembira melakukan sesuatu yang dia suka.
7. Seorang yang expert juga bab jalan-jalan.
8. Seorang yang tidak makan organ dalaman.
9. Seorang yang pandai baking and cooking.

Itu saja yang mampu saya listkan diri sini. Beliau adalah kawan saya. :)
Dan kawan kamu-kamu juga.
Dan juga kawan mereka-mereka juga.
Dan juga kawan kami-kami juga.

Hihihihi.

Yang saya sungguh hargai, dia tolong bawak Correlle saya seberat 6kg as her hand luggage. Thank you Mas! Jasamu di kenang. :)

Assalamualaikum..

No comments: