Nuffnang

Thursday, August 23, 2012

~ 2nd last Kodok mahu ... ~

Assalamualaikum,

Esok saya akan bergerak ke Seremban untuk bersama-sama memeriahkan majlis perkahwinan Zati dan Azam. Maaf saya tidak dapat bersama-sama untuk melihat kegembiraan Zati selepas Azam melafazkan akad nikah. Perhaps masa itu saya masih lagi bersesakan di jalan raya atas bas. Saya mendoakan majlis akan berjalan dengan lancar dan malam besok boleh la tolong apa yang patut. InsyaALLAH.

Perasaan saya, ofkos gembira sebab akhirnya Zati pun ketemu jodoh dengan pilihan hatinya. Saya gembira melihat kawan-kawan saya berbahagia bersama keluarga memasing. Dan saya, masih gembira seperti sekarang..to be a righteous woman so that can attain Jannah with married or not. And of course I keep my doa that one day I can be with my husband. InsyaALLAH.. Aamin. ALLAH Taala know the best for us, what I can do  - prepared myself.

Today after office, saya akan gerak pulang ke kampung halaman dan besok bersedia untuk menaiki bus ke N9. Hari Sabtu sendiri saya akan bergerak pulang ke kampung halaman dengan tidak mahu menunggu lagi sebab saya harus berhari-raya dengan abgcik dan kakak ipar saya pula. Di harap Zati faham the reason why I don't want to stay longer.

Saya akan prepare mental and physical semasa saya di Seremban nanti. InsyaALLAH. Selamat berhari raya untuk semua. Hati-hati di jalan raya..

Assalamualaikum. :)


No comments: