Nuffnang

Tuesday, August 14, 2012

~ Banyak sungguh pintu untuk ke cubicle ~

Assalamualaikum, Guten Morgen!

Ini bukan mengeluh tapi nak bagitau sungguh banyak pintu untuk saya buka sebelum sampai di office saya. Mooooooooooooore than 4 pintu rintangan api yang harus saya tarik/tolak. Muscle di lengan saya, usahlah di persoalkan, kurang sikit dari Dato' Malek Noor saja. Hihi. Kidding.
Photo credit to: Here

Pintu-pintunya adalah:
1. Pintu Gaius saya.
2. Pintu rintangan api-1 from shoe locker to lift or kalau rajin naik tangga.
3. Pintu rintangan api-2 untuk menapak dengan tangga ke Level3- ini kalau pepagi selalunya saya akan menggunakan lift aja.
4. Pintu rintangan api-3 apabila habis menapak untuk ke fab lobby.
5. Pintu rintangan api-4 daripada fab lobby ke laluan tepi.
6. Pintu rintangan api-5 menuju ke bridge
7. Pintu rintangan api-6 daripada bridge menuju ke ruangan untuk tangga.
8. Pintu rintangan api-7 daripada ruangan tangga menuhju ke ruangan untuk bertemu pintu masuk office.
9. Pintu rintangan api-8 finally pintu menuju ke office saya.

See, terbilang kan pintu-pintu rintangan api di office saya. Saya sendiri kadang-kadang naik 'mebai' dengan pintu-pintu ini semua. Ada pintu yang berat, ada yang kurang berat dan walau apapun, ianya still memerlukan kudrat tenaga yang super tinggi dari saya.
Our Chips in My Kad
Saya tahu, itu untuk keselamatan juga lagi-lagi kilang saya merupakan pengeluar microchips untuk kad pengenalan baru anda semua. :)

Happy working peeps! Assalamualaikum.

No comments: