Nuffnang

Monday, December 24, 2012

~ 22.12.12 she turned to ?? ~

Assalamualaikum,

Today 24th Dec, last Saturday 22th Dec, my mum's birthday. Hooo..

Selamat Hari Lahir Mak yang ke.. tetttttttt. RAHSIA. Haha. Rahsia la sangat kan.. 22.12.1955...Haa..tolak sendiri berapa jumlahnya kan. Hiii.

Macam mana saya ucap. Masa tue kat depan tv.

Saya: Maaaaaaaaaakkk. Hari nie 22Dec. Hari jadi mak.
Mak: Haaaa..22Dec.
Saya: Selamat hari jadi mak...Muahh muahh. <sungguh ilmiah saya ucapkan birthday kat mak saya, dengan chef tue tengah masak berger p*rk. Tapi tak nampak sangat sebab sebelum tue saya ada baca sarikata tulis daging itu>
Mak: Terima kasih.
Saya: Malam nie kita p makan², ayah belanja sebab ayah dapat bonus.

Malamnya pula abgcik saya call wish mak saya. Dia tanya, mak nak hadiah apa and do asking hadiah apa saya bagi kat mak. Cishh...main tanya² pulak. For sure la  orang yang tak dapat bonus, tak dapat gaji nie wish saja dengan mulut kat mak, hadiah? Ermm masih dalam perancangan. Saya tanya dia, lupa ka birthday mak hari nie? Dia jawab...saja nak buat surprise. Alang² nak buat surprise pun, mai la post kek secreto 1 biji ka...best juga nak makan...

Hadiah hari jadi mak saya, saya bawak mak saja jalan² ke Jitra dan Kuala Jerlun. Jitra sebab jumpa kakak² dan adik² mak saya yang akan berangkat pulang ke Johor. So saja spend time lelama sikit.. Susah nak jumpa Ngah..jauh di Johor sanaa..

Gambarnya kemudian ya..laparrr..mahu minum susu..

Assalamualaikum..

No comments: