Nuffnang

Wednesday, April 17, 2013

Kenapa saya suka tupperware

Assalamualaikum,

Kenapa saya suka guna tupperware?
Dari kecil kalau emas bekalkan makanan, pasti guna cap ini.

Kenapa saya suka guna tupperware?
Saya suka bentuknya yang comel.

Kenapa saya suka guna tupperware?
Saya suka colornya.

Kenapa saya suka guna tupperware?
Kerana emak saya beri percuma kepada saya.

Kenapa saya suka guna tupperware?
Kerana senang di bawa kemana-mana sahaja. Ok ini tipu. Segala brand pun buleh aih nak bawak kemana pun. Jenama bukanlah segalanya.

Kenapa saya suka guna tupperware?
Paling saya suka tupperware one touch. Memang susah nak masuk angin. Saya suka simpan susu, milo, gula, makanan ringan saya dalam one touch. Memang tahan lama. With one press, it will nice tight seal. No air inside. I think so..

Kenapa saya suka guna tupperware?
Tutup rapat. Tak risau kalau bekas air pusing ke bawah pun sebab air tak keluar.

Kenapa saya suka guna tupperware?
Senang nak tukar kalau rosak. Just bring your the old one, and immediately they will change to new one for you. No worries.

Kenapa saya suka guna tupperware?
Senan saya suka.

Hihi



No comments: